500 سانتی متر
0 سانتی متر
360 سانتی متر
0 سانتی متر
530 کیلوگرم
0 کیلوگرم
1 2
مرتب سازی بر اساس :
تعداد نمایش :
حالت نمایش :
درب فلزی مدرن کد M1030
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 185 کیلوگرم استعلام قیمت
در طراحی حفاظ های  مدرن توجه همزمان به دو فاکتور عملکرد و‌ فرم بسیار حائز اهمیت می باشد. حفاظی که در تصویر مشاهده می کنید از جمله حفاظ هایی است که در عین عملکرد بسیار مطلوب، از لحاظ ویژگی های ظاهری هم  زیبایی خاصی دارد شاکله اصلی این حفاظ، از تکرار پروفیل هایی به ابعاد 20×10 به صورت افقی و با ریتم کاملا یکنواخت شکل گرفته است.
درب فلزی مدرن کد M1027
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 195 کیلوگرم استعلام قیمت
در مبانی بصری خطوط افقی معرف تعادل، آرامش و سکون و خطوط عمودی نشانگر ایستایی، نیرومندی و استحکام دارای تعادل و توازن هستند. ترکیب خطوط عمودی و افقی در کنار یکدیگر از نظر بصری منطقی و گیرا است. از ترکیب ساده خطوط عمودی و افقی طرح های بسیار زیادی میتوان آفرید.
درب فلزی مدرن کد M1028
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 186 کیلوگرم استعلام قیمت
اجزای فلزی که در محیط بیرونی ساختمان قرار دارند بیشتر تحت تاثیر عوامل نامطلوب محیطی قرار میگیرند و اگر تمهیدات درستی درنظر گرفته نشود ممکن است از عمر مفید آن ها کاسته شود. استفاده از پوشش رنگ های مناسب عامل مهمی است که از حفاظ در برابر شرایط محیطی نامناسب محافظت میکند.
درب فلزی مدرن کد M1029
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 199 کیلوگرم استعلام قیمت
حفاظ ها از اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده نمای ساختمان به شمار می روند. حفاظ ها به تبع آن عناصر مهمی هستند و تاثیر بسزایی در زیبایی بصری نمای ساختمان دارند. انتخاب رنگ و فرم حفاظ دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. مدل حفاظ با توجه به سبک معماری بنا باید انتخاب شود.
درب فلزی مدرن کد M1023
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 209 کیلوگرم استعلام قیمت
شاید یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین ایده های ممکن برای طراحی حفاظ مدل بالا باشد. این طرح جز ابتدایی ترین طرح هایی است که برای حفاظت از محیط داخلی و قرار گرفتن در ساختمان به ذهن طراح میرسد خطوط صاف و زاویه های قائم این طرح، حکایت از طرحی بسیار محکم و منطقی دارد.
درب فلزی مدرن کد M1024
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 198 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه در صنعت ساختمان سازی توجه به ساختمان های چند عملکردی بیشتر شده است. ساختمان هایی که گاها چند عملکرد همانند تجاری، اداری، مسکونی را در خود دارند. بهترین گزینه برای حفاظ  این قبیل ساختمان ها حفاظ های مدرن می باشد. حفاظ ها هرچه ساده تر طراحی شوند کاربرد گسترده تری در کاربری های مختلف دارند.
درب فلزی مدرن کد M1025
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 188 کیلوگرم استعلام قیمت
اگر به فرم اشکال اسلیمی در کاشیکاری بناهای سنتی دقت کنیم متوجه میشویم که منبع الهام این طرح اشکال و کاشیکاری های معماری اسلامی بوده است. این طرح کاشیکاری های معماری اسلامی را در ذهن تداعی میکند. همچنین طرح این حفاظ را میتوان برگرفته از فرم چلیپا که در معماری ایرانی کاربرد بسیار گسترده ای دارد دانست.
درب فلزی مدرن کد M1026
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 193 کیلوگرم استعلام قیمت
ترکیب چند مستطیل تو در تو پایه ی اصلی طرح را تشکیل داده است. در این حفاط  اشکال اصلی در مرکز طرح شکل گرفته است. کادر این حفاظ ساده طراحی شده است اما در مرکز طرح تجمع خطوط عمودی و افقی بیشتر است. شاید اصلی ترین نقطه ضعف این طرح سد کردن حدودی دید و منظر و القای حس محصوریت در کاربر فضای داخلی باشد.
درب فلزی مدرن کد M1019
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 186 کیلوگرم استعلام قیمت
جزئیات و‌ طرح های حفاظ ها خود می تواند عنصری مهم و چشمگیر در طراحی نماهای امروزی محسوب شود. برای تامین امنیت بیشتر استفاده از حفاظ ضروری به نظر میاید. حفاظ باید طوری انتخاب شود که علاوه بر برقراری امنیت کامل در نورگیری فضای داخلی و دید منظر به محیط بیرون که مهمترین وظیفه حفاظ است خدشه ای وارد نکند.
درب فلزی مدرن کد M1020
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 195 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه تاثیر چشم گیر جزئیات در زیبایی  ساختمان بر کسی پوشیده نیست جزئیات از جمله حفاظ ها و نرده ها میتواند به نمای ساختمان روح تازه ای ببخشد انتخاب جزئیات کارآمد که در عین حال از لحاظ ظاهری نیز مطلوب باشند دغدغه ی اصلی کارفرمایان و معماران می باشد حفاظ های مدرن با طرح های کاملا به روز‌، کارآمد و متنوع انتخاب این جزئیات را آسان تر نموده است
درب فلزی مدرن کد M1021
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 197 کیلوگرم استعلام قیمت
شاید جالب به نظر برسد با اینکه حفاظ های مدرن با ساده ترین ایده های طراحی خلق میشوند زیبایی و محبوبیت زیادی در بین افراد دارند. با گذر زمان این حفاظ ها رواج بیشتری در صنعت ساختمان سازی پیدا کرده اند. در مدل های مدرن خبری از استفاده از تجهیزات پیچیده، ایده های طراحی منحصر بفرد و جزییات پیچده و پر کار نیست
درب فلزی مدرن کد M1022
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 194 کیلوگرم استعلام قیمت
ایجاد امنیت اصلی ترین عاملی است که باعث استفاده از حفاظ می شود. حفاظ باید امنیت کامل را برای محیط ذاخلی برقرار نماید. وجود حفاظ در طبقات اولیه ساختمان ضروری است. بهتر است از حفاظ ها و نرده های که تماما در آن پروفیل افقی به کار رفته است پرهیز شود چرا که امکان خوبی را در اختیار سارقین برای بالا رفتن فراهم میکند.
درب فلزی مدرن کد M1017
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 195 کیلوگرم استعلام قیمت
حفاظ ها اجزایی از نمای ساختمان هستند که ارتباط با محیط بیرون را فراهم می کنند. برای برقراری امنیت بیشتر برای محیط داخلی در ورودی ساختمان حفاظ نصب می شود. انتخاب مدل حفاظ مسئله بسیار مهمی می باشد و نیازمند صرف دقت فراوان است چرا که حفاظ ها هم بر روی زیبایی نمای ساختمان اثر گذاشته و هم بر نورگیری فضای داخلی ساختمان اثر خواهند گذاشت
درب فلزی مدرن کد M1018
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 227 کیلوگرم استعلام قیمت
ظرافت اولین ویژگی این حفاظ است که در ذهن نقش میبندد. سادگی و ظرافت دو عامل مهم است که سبک معماری و هنری مینیمالیسم را در ذهن تداعی میکند. در این سبک تمامی اجزا و احجام و اشکال در ساده ترین حالت ممکن طراحی می شود ایده اصلی طراح در این حفاظ تکرار ریتمیک چهارسوهای فلزی بوده است.
درب فلزی مدرن کد M1016
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 192 کیلوگرم استعلام قیمت
عمدتا طرح های مدرن قرینه طراحی می شوند. قرینگی اصلی ترین عامل ایجاد یکنواختی در طرح است. در این مدل حفاظ مدرن خبری از قرینگی و یکنواختی نیست و قرینگی جای خود را به طرحی متنوع داده است. فرم شکل گرفتن خطوط افقی در کنار یکدیگر نمادی از تکامل و پیشرفت می باشد.
درب فلزی مدرن کد M1012
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 193 کیلوگرم استعلام قیمت
با گذر از کنار ساختمان ها و دقت به نمای ساختمان ها در می یابیم که اجزای فلزی بخش عمده نمای ساختمان را تشکیل می دهند. گاه نماهایی که در آن از چندین مدل مختلف اجزای فلزی استفاده شده است را می بینیم که به نظر جالب نمی آید. بهترین راه جلوگیری از اغتشاش بصری هماهنگ سازی اجزای فلزی از قبیل نرده، درب و حفاظ می باشد.
درب فلزی مدرن کد M1013
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 182 کیلوگرم استعلام قیمت
امروزه با گذر زمان، طرح های مدرن برای اجزای فلزی ساختمان در مقایسه با سایر طرح ها از جمله کلاسیک رواج بیشتری پیدا کرده است. این طرح ها مناسب کسانی است که  طرح ها ساده و بی پیرایه را ترجیح می دهند. همچنین جهت بکارگیری در کاربری هایی همچون فضاهايي اداری و تجاری كه امكان استفاده از طرح هاي پيچيده را ندارند این حفاظ ها را میتوان گزینه مناسبی دانست.
درب فلزی مدرن کد M1014
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 192 کیلوگرم استعلام قیمت
در برخی از طرح های معماری برای تامین نورگیری بیشتر فاصله حفاظ از زمین کاهش میابد و حفاظ های ساختمان اصطلاحا سرتاسری طراحی میشود. این حفاظ ها از نظر زیبایی برای کاربران ساختمان معمولا جذاب تر است. همچنین نورگیری بیشتر فضای داخلی باعث محبوبیت این حفاظ ها شده است.
درب فلزی مدرن کد M1015
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 185 کیلوگرم استعلام قیمت
در طرح های مدرن نشانی از جزئیات پیچیده، اشکال گیاهی و ... به چشم نمی خورد. این جزئیات جای خود را به پروفیل های متقاطع که گاهی در ساده ترین حالت ممکن در کنار یکدیگر قرار می گیرند، می دهند. حفاظ های شبکه ای یکی از طرح های ابتدایی حفاظ های مدرن می باشد که هنوز طرفدارهای زیادی را دارد.
درب فلزی مدرن کد M1009
طول : 330 سانتی متر ارتفاع : 240 سانتی متر وزن : 184 کیلوگرم استعلام قیمت
گاه در طراحی نمای ساختمان حفاظ ها تبدیل به اصلی ترین عنصر نمای ساختمان میشوند و به تبع آن شکل و فرم و رنگ حفاظ از اهمیت بسیار بالای برخوردار می گردد. حفاظ های مدرن و ساده به خوبی با انواع نمای مدرن و مینیمال و آجری هماهنگ می شود.
1 2

درب فلزی مدرن

درب فلزی

برای درک علت وجودی درب ها یا آستانه ورودی باید به نیازی انکار ناشدنی میان تمام انسانها اشاره کرد; نیاز به وجود مرز جداکننده و وجود شیئی برای پاسخگویی به تفکیک ذهنی ما از درون و بیرون، در تمام اذهان و فرهنگ ها قابل مشاهده است که باید میان درون و بیرون رابطه ای وجود داشته باشد در عین حال که این دو از هم تفکیک نیز شده باشند. انسان ها به اتفاق این وظیفه را به عهده درب و یا استانه گذاشتند. ما در برخورد اول با درب فلزی ساختمان مواجه میشویم نقش آن را میبینیم که ممکن است ما را به سالهای دور یا مکانهای دور ببرد آن را لمس میکنیم و صدای آن را میشنویم لذا باید از نقش, دستگیره و صدای درب حواس ما لذت کامل را ببرد بنابراین نمی توان چنین مقوله ای را خیلی ساده و سطحی در نظر گرفت و با اولین انتخاب به مناسب ترین گزینه رسید. صنایع فلزی کاوه علاوه بر ارائه درب های آکاردئونی مفتخر است به کمک کارشناسان و مشاوران متخصص شما را برای انتخاب بهترین درب های فلزی مدرن برای یاری کند. به طور کلی می توان گفت فاکتورهای بسیار زیادی جهت رسیدن به متناسب ترین درب برای هر فرد موجود است. درب های فلزی و آهنی انباری ها و یا درب های فلزی ساختمانها و حیاط هر یک طرح خاص خود را می طلبد که گروه صنعتی کاوه قادر به ساختن متنوع ترین درب های فلزی می باشد.

دریافت لیست قیمت
 

درب فلزی مدرن

  •  رنگ تمامی حفاظ ها رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) پوشش فام درجه یک می باشد.
  •  مقطع پروفیل قاب (کلاف) درب فلزی سایز  40*60 میلی متر می باشد.
  • مراحل ساخت حفاظ پنجره و بالکن: مرحله اول ساخت حفاظ مطابق با طرح و اندازه، مرحله دوم ساب زدن نقاط جوش، مرحله سوم فلپ زنی برای ایجاد سطح کاملا یکنواخت، مرحله چهارم پاکسازی حفاظ و رفع آلودگی ها، مرحله پنجم رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک، مرحله ششم کنترل کیفیت و بسته بندی حفاظ
  •  ضخامت تمامی پروفیل های مصرفی 2 میلی متر می باشد.
  •  قیمت های فوق با احتساب جوشکاری دوطرفه می باشد.
  •  هزینه نصب و لکه گیری 10 درصد مبلغ کل می باشد.
نظرات
نیاز به مشاوره و یا راهنمایی در رابطه با محصولات صنایع فلزی کاوه دارید ؟

جهت تماس با تیم پشتیبانی مشتریان ، یکی از راه های ارتباطی زیر را انتخاب نمایید

آدرس : تهران، عباس آباد، تقاطع خیابان ولیعصر و بهشتی، خیابان عبادی، پلاک 15، واحد 3

تلفن تماس : 284270-021

موبایل : 009107500527

فکس : 28427065-021

ایمیل : info@kmi.ir

صنایع فلزی کاوه را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اطلاع از محصولات جدید و شگفت انگیز و اطلاع از آخرین اخبار صنایع فلزی کاوه از طریق شبکه های اجتماعی