نرده راه پله فرفورژه

لیست قیمت نرده فرفورژه و انواع مدل حفاظ و نرده راه پله آهنی فرفورژه را در سایت مشاهده کنید و ثبت سفارش کنید. نرده راه پله فرفورژه با طرح دلخواه شما تولید میشود

نرده راه پله

اصلی ترین ویژگی یک نرده پله از نظر شما چیست؟ طرح آن، رنگ آن، قیمت نرده راه پله و یا ....؟فاکتور های بسیار زیادی بر انتخاب نرده می تواند تاثیر گذار باشد. هر کدام از این فاکتور ها بر اساس نیاز های افراد اولویت های متفاوتی پیدا می کنند. شاید استحکام اولین اولویت یک فرد باشد اما قیمت حفاظ راه پله برای فرد دیگر فاکتور مهم تری باشد. امروزه تنوع فراوان جیس و طرح ، انتخاب را برای کاربران دشوار تر کرده است. با این مطلب همراه باشید تا برخی از فاکتورهای مهم در انتخاب نرده را مرور کرده و مسیر شما در انتخاب هموارتر گردد.

نرده راه پله ( حفاظ پله )

راه پله فضایی است که دسترسی به طبقات مختلف ساختمان را ممکن می سازد. نرده ها اصلی ترین عنصر این فضا هستند. بدون وجود نرده تقریبا استفاده از فضای راه پله ممکن نیست و بسیار خطر آفرین است. علاوه بر برقرای ایمنی که به نظر مهم ترین نقش نرده می باشد زیبایی و روح بخشیدن به فضای بی روح نیز نقش مهم و پررنگی است که کمتر به آن توجه می شود. پله ها به دلیل حالت ریتمیک و ساده ای که دارند عمدتا خسته کننده هستند اما وجود نرده ای با طرح زیبا می تواند این فضای خسته کننده را در هم بشکند. از نظر ایمنی و استاندارد ها وجود نرده با ارتفاع بین 90 تا 110 سانتی متر الزامی می باشد.  
دریافت لیست قیمت
 

چرا نرده راه پله فلزی؟

نرده ها در انواع جنس ها و متریال های گوناگون طراحی و اجرا می شوند. برحسب نیاز شما که در محیط داخلی و یا در محیط خارجی نرده ها را استفاده میکنید میتوانید از جنس های گوناگونی استفاده نمایید. فلز و چوب و شیشه رایج ترین متریال های مورد نیاز برای حفاظ پله می باشند. در عرصه ی ساختمان سازی فلز یکی از پرمصرفترین متریال های مصرفی می باشد. طول عمر بالا، استحکام کافی، برقراری کامل ایمنی و قیمت مناسب با توجه به تنوع طرح و... از مهمترین ویژگی های نرده ی پله فلزی می باشد که امتیاز بالاتری نسبت به سایر متریال ها (چوب و شیشه و...) دریافت می کند. اگر در میان متریال های مختلف انتخاب شما نرده راه پله فلزی می باشد اولین تصوری که از فلزات در ذهن افراد است استحکام و طول عمر بالای آن است. نرده های فلزی عمر طولانی ای دارند و با استحکام بالایی که دارند سال ها می تواند نقش برقرارکننده ایمنی فضا را برعهده داشته باشند . این عوامل در کنار یکدیگر باعث شده است تا نرده راه پله فلزی به یکی از محبوبترین نرده ها در میان افراد مبدل شوند. علاوه بر استحکام و طول عمر بالای نرده های فلزی، برقراری ایمنی کافی و تنوع طرح و نقش و توانایی انتخاب با قیمت ها و بودجه های گوناگون نیز از دیگر ویژگی های برجسته نرده های فلزی می باشد. این سبک از نرده ها به خوبی نیاز و توقعات گوناگون افراد را تامین می کنند. در ادامه می توانید با انواع مدل هاو تفاوت های آن ها آشنا شوید.

انواع نرده راه پله ( حفاظ ) فلزی و بررسی قیمت آن ها

ماهیت فلز باعث شکل پذیری آسان آن شده است. فرقی نمی کند طراح طرح پیچیده و یا طرح ساده ای را  در ذهن دارد در هرصورت با فلز می تواند ایده هایش را پیاده سازی کند. همین امر سبب پیدایش انواع نرده های راه پله شده است که در ادامه به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد. تفاوت قیمت تفاوت طرح و تفاوت در میزان استحکام و ایمنی از مهمترین فاکتورهایی است که سبب پیدایش دسته بندی های گوناگون می شود. در ادامه انواع نرده های راه پله و تفاوت های آن ها از لحاظ ظاهری، قیمت و ... بررسی می شود.

---  مدرن ( از لحاظ قیمت ارزانترین مدل حفاظ پله )

اولین دسته بندی از نرده درست همان تصویر ابتدایی ای می باشد که در ذهن هر فرد از نرده وجود دارد. ردیفی از نرده های تکرار شونده اولین تصویر از نرده راه پله در افراد است. این تصویر را می توان یکی از طرح های اصلی نرده های مدرن دانست. نرده های مدرن عمدتا از یکسری پروفیل عمودی و افقی که صورت تکرار شونده دارند شکل می گیرند. این نرده ها را می توان به دلیل سهولت ساخت و طرح های ساده از لحاظ قیمت جز ارزانترین دسته ها دانست. همچنین به دلیل تولید آسان این سبک از نرده ها سرعت ساخت بالاتری نیز دارند. نرده های مدرن در سه دسته، دسته بندی می شوند. سری اول ساده ترین نرده های مدرن و به ترتیب در سری های بعدی پیچیدگی طرح و قیمت تولید مدل ها بیشتر می شود.

---  فرفورژه

نرده پله فرفورژه عمر طولانی در صنعت ساختمان دارد. میل طبیعی انسان ها به  زیباتر کردن محیط زندگی خود باعث ایجاد محبوبیت این سبک از حفاظ راه پله در میان افراد شده است. نرده های فرفورژه مزین به طرح و نقش مایه های فراوانی است که عمدتا از نقوش گیاهی الهام گرفته شده است. امروزه شاید بتوان گفت بدلیل تنوع طرح های فرفورژه و سی ان سی از محدودیت این نرده ها کم شده است اما هنوز در میان برخی افراد طرفدار دارد. قیمت این حفاظ ها به دلیل وزن سنگین و ساخت پیچیده بالا می باشد. نرده های فرفورژه را می توان در محیط های داخلی و یا خارجی ساختمان نصب نمود.

 ---  cnc

با پیشرفت تکنولوژی صنعت آهنگری نیز دچار تغییرات عمده ای شده است. این تغییرات به کمک آهنگران و طراحان آمده است تا هر ایده ای را در ذهن دارند به راحتی پیاده نماید.در اجرای نرده های راه پله cnc محدودیت خاصی وجود ندارد نرده های راه پله cnc جز زیباترین ها و به روز ترین مدل ها می باشند. صنایع فلزی کاوه نیز بر آن است تا با تکنولوژی های بروز نقوش خاص را باز طراحی نماید تا کیفیت فضای شما افزایش یابد.نمیتوان در مورد قیمت نرده cnc نظر قطعی داد زیرا که به دو فاکتور مهم طرح و نقش و ضخامت ورق بستگی دارد.برخلاف باور عموم نمیتوان گفت نرده های cnc از نظر قیمت گرانترین نرده های پله هستند زیرا عمدتا از وزن کمی برخوردارند.  
قیمت روز 28 اسفند 1402 
 

---  لوکس ( از لحاظ قیمت گرانترین مدل )

گاهی افراد تمایل به استفاده از طرح های خاص و منحصر به فرد دارند. به خصوص در فضاهای داخلی این قضیه نمود بیشتری پیدا می کند و در افزایش کیفیت فضای ساختمان اثر بسزایی می گذارد. نرده های لوکس درست همانند فرش دستباف هنر دست آهنگر می باشد. این سبک از حفاظ ها عمدتا با روش ها و متریال های خاص ساخته می شوند. در این نرده ها در قسمت هایی میتوان شیشه، چوب و یا... به کار برد. روش ساخت این نرده ها متفاوت از نرده های فروفورژه و مدرن است و معمولا به روش چلنگری و با ابزارآلات مخصوص ساخته می شوند. به دلیل تولید پیچیده و ترکیب با سایر متریال ها عمدتا این دسته از نرده ها جز گران قیمت ترین دسته از نرده های راه پله دسته بندی می شوند.

با توجه به قیمت و سبک محیط چه حفاظ یا نرده راه پله ای مناسب است؟

اصلی ترین سوال افراد در قدم اول انتخاب مدل آن است.برخی از افراد با توجه به سبک محیط و ساختمان خود اقدام به انتخاب طرح نرده می نمایند. اما اگر شما در انتخاب سبک و مدل نرده راه پله و قیمت آن سردرگم هستید میتوانید از کارشناسان صنایع فلزی کاوه کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را با توجه به فضا و بودجه خود انتخاب نمایید. تنوع و گوناگونی مدل های مختلف نرده های مدرن باعث پاسخگویی به انواع سبک های ساختمان و سلایق مختلف افراد شده است.       سوالات متداول   نرده راه پله چگونه قیمت گذاری می شود؟ نرده راه پله برحسب کیلوگرم قیمت گذاری می شود. رنگ مورداستفاده در نرده راه پله چیست؟ رنگ کوره ای الکترواستاتیک ضد خش چند مدل نرده راه پله تولید می شود؟ فرفوژه، مدرن، لوکس و CNC آیا به شهرستان ها هم ارسال دارید؟ بله. صنایع فلزی کاوه امکان ارائه خدمات به سرتاسر کشور را دارد.
نظرات
نیاز به مشاوره و یا راهنمایی در رابطه با محصولات صنایع فلزی کاوه دارید ؟

جهت تماس با تیم پشتیبانی مشتریان ، یکی از راه های ارتباطی زیر را انتخاب نمایید

آدرس : تهران، عباس آباد، تقاطع خیابان ولیعصر و بهشتی، خیابان عبادی، پلاک 15، واحد 3

تلفن تماس : 284270-021

موبایل : 009107500527

فکس : 28427065-021

ایمیل : info@kmi.ir

صنایع فلزی کاوه را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اطلاع از محصولات جدید و شگفت انگیز و اطلاع از آخرین اخبار صنایع فلزی کاوه از طریق شبکه های اجتماعی